torsdag 8 december 2011

Julpyssel micro



Min julgraninspiration kommer ju från Rie Elise Larsen, inte undra på att de här superfina korten från samma designer tilltalar mig. De kan användas till mer än julklappsetiketter tycker jag. Eftersom de var blanka på ena sidan limmade jag ihop dem så att när de hänger och snurrar i luften så ser man nya mönsterkombinationer hela tiden.

I väntan på att finna den där skrangliga tunna granen så får en nedblåst gren från grannens björk tjänstgöra som hängare... helt plötsligt blev det lite påsk också... vilka kort - jul, påsk, etiketter eller dekorationer, oanade möjligheter. Dom finns att köpa hos Darling Things i varje fall.

Jag känner mig ett steg närmare julgransutopi!

4 kommentarer:

  1. Fint, tror jag måste göra nåt liknande hemma hos mig!

    SvaraRadera
  2. Via FB och Darling Things hittade jag hit, kul!
    Tittar säkert in i din fina blogg igen!

    Ha en fin torsdagskväll!

    Lena

    SvaraRadera