tisdag 19 juni 2012

Ståltrådsord

En sån här kanske jag skulle skaffa mig. Även om jag är innerligt ganska trött på visdomar i tryck på vägg så kanske en i ståltråd skulle göra susen? Eller till och med göra en egen? Fint tycker jag. Och jag kan nog tänka mig att sitta på den där bänken också och dricka jordgubbssaft och läsa en bok...

foto: via VT Wonen

This is a really cute decoration which I could see myself getting. Even though I am really quite done with prints with wisdom words this is something else in its steel wire. Or even try to make one of my own? 

3 kommentarer:

  1. Känner precis som du när det kommer till alla visdomar . Fint att läsa vissa men de passar inte på mina väggar. Men just den slingan har faktiskt en plats i övre hallen och än har jag inte tröttnat!

    Mot betongen var den så klart mycket finare.

    Sol på dig!

    SvaraRadera
  2. O ja, visst har det gått inflation i alla väggord på print. Men, utomhus på en betongvägg - finfint!
    Önskar att det blir så varmt snart, att man kan sitta sådär i skuggan på en bänk...
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Håller med - men det här är FINT! Längtar också efter solen nu... så att man kan få sitta i skuggan :D

    SvaraRadera